woensdag 30 januari 2013

ik ben blij dat ik glij week 2

28 januari tot 01 februari 2013

Een beetje later dan gewoonlijk maar hieronder een overzichtje van wat uw kapoen deze week in de klas zal doen.
Het programma is wat ingekort daar ik enkele dagen afwezig was
We knutselen deze week een sneeuwman. De belangrijkste techniek deze week is plakken.  
We leren deze week een nieuw versje: BRRR, zie hieronder.
We leren groepjes maken van 2 of 3 sneeuwmannen.
We spelen een spelletje met winterkledij ( wat is er verdwenen uit de kring?)
Er is ook een puzzeloefening met 6 of 8 of 12 stukken. (puzzelen met een prent met voorbeeld)
In de kring vertellen we ook allerhande leuke weetjes over de winter of kunnen kls bij winterkaarten een verhaal verzinnen.
We puzzelen ook verder voor ons puzzeldiploma of gaan mee naar de computerklas (j clics)
Vrijdagnamiddag gaan we naar de kerk voor de lichtmisviering, samen met de derde kleuterklas.
Groetjes,
juf Katrien
Vers: Brrrr!     

Brrrrrrrrrr
Brrrrrrrrrr
met mijn voeten
spring ik op en neer
met mijn armen 
zwaai ik heen en weer
en bibberen?
Dat doe ik niet meer