dinsdag 4 juni 2013

Vaderdag, week 2

03 tot 07 juni 2013

Na een dagje uitrusten na het schoolfeest vliegen we er meteen weer in.
De kls krijgen een blaadje waar ze spullen van papa en mama moeten sorteren in een rooster (matrix)
We knutselen deze week ook een kaartje voor papa.
We houden een kringgesprek over de naam en het beroep van papa.
Ook vandaag komt er weer een werkblaadje waar de kls moeten associƫren (wat hoort bij elkaar)
We klappen ook woordjes rond papa ( lettergrepen)
We knippen snippers uit gekleurd papier en gaan daarmee een das van papa versieren.
We brengen ook een nieuw liedje aan 'ik wordt groot' zie hieronder
We oefenen deze natuurlijk ook verder ons versje voor papa.
Groetjes,
juf Katrien

Lied: ik word groot

ik word groot
ik word sterk

straks kan ik ook aan het werk
mat wat ik dan wel worden zal?
een fiere mama (papa) in elk geval.
lerares of machinist
kok, piloot of gitarist
met overall of streepjesdas
met een helm dat is de max!

ik word groot
ik word sterk