woensdag 16 april 2014

Ik stel u voor… juf Joke.

Hallo,

nu ik met veel plezier juf mag zijn van de tweede kleuterklas wil ik me toch wel even voorstellen.

Hoe heet ik? Joke Calis
Hoe oud ben ik? Het is mijn laatste jaartje als twintiger.
Waar woon ik? In Zwevezele
Ben ik getrouwd? Ja, vorige zomer ben ik getrouwd met Jan.
Heb ik kindjes? Nog niet.
Welke studies heb ik gedaan? Grafische en digitale vormgeving - afgestudeerd in 2005 
                                                      Kleuteronderwijs - afgestudeerd in 2013
Waarom ben ik kleuterjuf? Ik hou van kindjes en hou ervan om ze op een leuke manier 
                                               dingen aan te leren en ze zo te zien ontwikkelen.

Wat zijn mijn hobby's? Knutselen, zingen, Zumba, genieten van het zonnetje en een goed boek.


Jullie vragen zijn altijd welkom! 


Groetjes,
Juf Joke