woensdag 19 februari 2020

Verjaardag

Op 17 februari was de juf jarig.
De kls keken er erg naar uit. Ze hadden samen met juf Elie vanalles gepland voor mijn verjaardag te vieren.
Elke kleuter heeft een prachtige tekening voor mij gemaakt. Ik kreeg ook een kaart vol zoentjes en ze hadden ook voor een cadeautje gezorgd ...
En niemand had er iets verklapt ...

Ze waren erg verrast toen juf ging dansen met elke kleuter. De kindjes zongen uit volle borst met ons verjaardagsliedje mee.
De juf heeft ook haar geboorteverhaal verteld ... ja hoor, ook juf is nog een baby geweest.

Daarna mochten de kls raden hoe oud juf was ... van 5 tot 10 tot wel 60 jaar 😂

In de namiddag heb ik voor alle kls popcorn klaargemaakt in de klas. Dat was smullen.

Ik wil mijn kapoenen echt hartelijk danken voor de fijne verjaardag dat ze mij bezorgd hebben.

Dikke knuffel van de juf