maandag 24 maart 2014

Afscheid

Dinsdag had ik heel speciaal nieuws voor de kleuters. Nieuws waar je blij van wordt maar ook wel een beetje verdrietig ...
In oktober zal Lennart grote broer worden !! JOEPIE! Er zit een klein baby'tje in de buik van de juf !
Maar ... dat wil zeggen dat juf ook even niet naar de klas mag komen. 
Ik heb de kleuters uitgelegd dat mijn baby'tje ziek kan worden van de snottepietjes en de kaka van de kleuters. Ze begrepen meteen dat dit niet mocht gebeuren! 
Dus ... juf zal even moeten thuis blijven tot het baby'tje geboren zal worden. Dat maakt ons wel een beetje verdrietig want het is superleuk in de klas!
Directeur Nicole heeft ervoor gezorgd dat ik met een gerust hart mijn klasje kan achterlaten want juf Joke zal de nieuwe juf van de tweede kleuterklas worden.
Dinsdag is de laatste volle dag in de klas voor mij, woensdag blijf ik nog tot aan de speeltijd want daarna moet ik nog even op doktersbezoek.
Via deze weg wil ik jullie allemaal hartelijk danken voor het vertrouwen en de fijne samenwerking dit schooljaar!
Ik zal de kapoentjes vast en zeker missen!
Ik wens ook juf Joke nog enkele fijne maanden in de tweede kleuterklas! Ik heb er het volste vertrouwen in dat het ook heel leuk zal worden bij juf Joke!

Tot ziens,
Dikke knuffel!
Juf Katrien